Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Wolanów

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Sejm Rzeczypospolitej Polskiej
  • Rządowe Centrum Legislacji
  • Publiczne Służby Zatrudnienia
  • NARODOWE SIŁY REZERWOWE
  • Narodowy Fundusz Zdrowia
  • e-PUAP
  • e-usługi na portalu Wrota Mazowsza

Kalendarium

« poprzedni miesiącgrudzień 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.wolanow.pl

Banery

  • Portal mapowy

Treść strony

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa lub drzew

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa składa się w przypadku drzew, które rosną na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych i są usuwane na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki zgodnie z obowiązującymi planami.

Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Wolanów (ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów) I piętro, pokój nr 14, tel. 483803638, e-mail: inwestycje@wolanow.pl

Wypis i wyrys z planu miejscowego lub Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Gminy Wolanów

Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Wolanów (ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów) I piętro, pokój nr 14, tel. 483803638, e-mail: inwestycje @wolanow.pl

Złożenie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć do wójta deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie 14 dni

Procedura wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Wolanów(ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów) I piętro, pokój nr10, tel. (48) 6186051;fax. (48)6187941, e-mail: gmina@wolanow.pl

Wpis do rejestru wyborców w miejscu stałego zamieszkania

Zgodnie z art. 20 § 2 Kodeksu wyborczego decyzję o wpisaniu do rejestru wydaje wójt po sprawdzeniu czy wyborca stale zamieszkuje pod określonym adresem. Wnioskodawca zobowiązany jest przedłożyć kopię dokumentu własności lub najmu, oświadczenie złożone przez właściciela lub najemcę, potwierdzenie przez sołtysa danej miejscowości faktu stałego zamieszkania.

Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Zgodnie z art. 9 c, w związku z art. 9 b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej.

Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy

Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy Wolanów ul. Radomska 20 – I piętro, pokój nr 14, tel. (0-48) 380-36-38, fax: (048) 618-79-41, e-mail: infrastruktura@wolanow.pl

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Wolanów ul. Radomska 20 I piętro, pokój nr 14, tel. (0-48) 6186051 wew. 38, fax: (048) 6187941, e-mail: inwestycje@wolanow.pl

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

Zgodnie z art. 7 ust.1 pkt. 3, art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) oraz Uchwałą Nr XLVII/165/10 Rady Gminy w Wolanowie z dnia 29.01.2010r. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zezwolenie na prowadzenie działalności oraz zmiany dokonuje Wójt Gminy Wolanów na pisemny wniosek przedsiębiorcy.

Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych.

Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy Wolanów (ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów) I piętro, pokój nr 10, tel.(048) 3803653, fax (048)6187941, e-mail:gmina@wolanow.pl

Wydanie zezwolenia na wycinkę drzew lub krzewów

Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez wójta na wniosek posiadacza nieruchomości. Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków wydaje wojewódzki konserwator zabytków.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 76972
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-11-23 14:37:57