Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wymagane dokumenty:
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego,
- jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy (budynek nie jest ujawniony w ewidencji gruntów i budynków) – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem
Do wglądu:
- Kopia decyzji o pozwoleniu na budowę lub kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli budynek nie jest jeszcze ujawniony w ewidencji gruntów i budynków
Opłata:
brak
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Wolanów (ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów) I piętro, pokój nr 13,
tel. 483803637
Termin załatwienia sprawy:
30 dni
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego
Podstawa prawna:
- Art. 47a Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów
Ochrona danych osobowych:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Wójta Gminy Wolanów
Dodatkowe informacje:
- Właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru
- W przypadku, gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu.