Wydanie zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zaświadczenia o wcześniej nadanym numerze porządkowym
- dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej – 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
Opłaty:
17 zł płatne przy składaniu wniosku
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Wolanów (ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów) I piętro, pokój nr 13,
tel. 483803637
Kto może załatwić sprawę:
Właściciel/właściciele nieruchomości
Termin załatwienia sprawy:
7 dni
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zaświadczenia
Procedura odwoławcza:
Nie dotyczy
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. 2021 r. poz. 1368)
Ochrona danych osobowych:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Wójta Gminy Wolanów
Dodatkowe informacje:
Brak