Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

  • Jak załatwić sprawę w urzędzie

Banery

  • Portal mapowy

Treść strony

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

Zgodnie z art. 7 ust.1 pkt. 3, art. 9  ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) oraz Uchwałą Nr XLVII/165/10 Rady Gminy w  Wolanowie  z dnia 29.01.2010r. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zezwolenie na prowadzenie działalności oraz zmiany dokonuje Wójt Gminy Wolanów na pisemny wniosek przedsiębiorcy.

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Wolanów(ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów) I piętro, pokój nr 10, tel.(048) 6186051, fax (048)6187941, e-mail:gmina@wolanow.pl

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami powinien zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie oraz jego numer identyfikacji podatkowej(NIP),
  • określenie przedmiotu i obszaru działalności,
  • określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem,
  • proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska, ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,
  • określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia.

Do wniosku o wydanie zezwolenia dołącza się:

  • Zaświadczenie albo oświadczenie1) o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
    o działalności gospodarczej;
  • Tytuł prawny władania nieruchomością (własność, umowa najmu, darowizny, użyczenia);
  • Wykaz sprzętu do wyłapywania bezdomnych zwierząt;
  • Wykaz środków transportu oraz oświadczenie, że środki transportu spełniają przewidziane prawem wymagania dotyczące ochrony zwierząt podczas transportu;
  • Wykaz miejsc przeznaczonych do czasowego przetrzymywania zwierząt przed ich przewiezieniem do schroniska (nie dotyczy przedsiębiorców prowadzących schroniska);
  • Oświadczenie o zatrudnieniu odpowiednio przeszkolonej kadry pracowniczej w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz znajomości przepisów o ochronie zwierząt, w liczbie gwarantującej stałe świadczenie usług;
  • Umowę na odbiór bezdomnych zwierząt (nie dotyczy przedsiębiorców prowadzących schroniska);
  • Umowę na utylizację zwłok zwierzęcych i ich części.

Opłaty:

Za wydanie zezwolenia pobiera się opłatę w wysokości 616,00 zł na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej(Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).

Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki, w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej- nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania; nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Sposób załatwienia sprawy:

Wydanie decyzji- zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Wolanów.

Podstawa prawna:

art. 7 i art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391 z późn. zm.)

Ochrona danych osobowych:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Wójta Gminy Wolanów

Dodatkowe informacje:
Brak

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Gac-Krzyszkowska
    data wytworzenia: 2014-01-08
  • opublikował: Karol Faliszewski
    data publikacji: 2014-01-14 12:38
  • zmodyfikował: Karol Faliszewski
    ostatnia modyfikacja: 2018-06-28 14:06

Dokumenty do pobrania:

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Gac-Krzyszkowska
    data wytworzenia: 2014-01-08
  • opublikował: Karol Faliszewski
    data publikacji: 2014-01-14 12:38

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2929
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-11-21 13:41

Urząd Gminy Wolanów

ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów

NIP: 948-11-81-243
REGON: 000548809
nr konta: 98 91150002 0030 0300 0286 0002

Dane kontaktowe

telefon: 486186051, 486186067, 486186015, 486186020
fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
www.wolanow.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek-piątek
godz. 7:30-15:30

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 761566
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-01-14 18:57

Stopka strony