Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Treść strony

 

Adam Gibała
Wójt Gminy
zgodnie z art. 253 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w sprawach skarg i wniosków przyjmuje w poniedziałki od godz. 14:00 do godz. 16:00 i w piątki od godz. 8:00 do godz. 10:00.
Telefon: +48 (48) 618-60-67
Tel./fax: +48 (48) 618-60-20

     Do zadań i kompetencji Wójta należy w szczególności:

  1. kierowanie pracą Urzędu,
  2. kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  3. podejmowanie czynności należących do kompetencji Wójta  w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
  4. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, chyba że przepisy stanowią inaczej,
  5. udzielenie upoważnienia pracownikom Urzędu do wydawania w imieniu Wójta decyzji w należących do niego indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  6. wykonywanie uchwał Rady Gminy i  uchwał i zarządzeń własnych,
  7. ogłaszanie uchwał Rady, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z jej wykonania oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
  8. przedkładanie na sesjach Rady sprawozdań z bieżącej działalności i wykonania uchwał rady,
  9. reprezentowanie Gminy w pracach związków między gminnych i porozumień komunalnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień,
  10. reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym,
  11. załatwianie wniosków posłów i senatorów oraz interpelacji radnych,
  12. wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Gminy,
  13. wykonywania zadań administratora danych osobowych,
  14. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych, z zastrzeżeniem art. 30 ust. 2 pkt. 5 ustawy,
  15. określanie polityki kadrowej i płacowej Urzędu,
  16. gospodarowanie funduszem płac i innymi funduszami urzędu,
  17. nadzór nad wykorzystaniem mienia gminnego zgodnie z jej przeznaczeniem,
  18. składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Gminy,
  19. podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, nie zastrzeżonych na rzecz innych podmiotów,
  20. rozpatrywanie skarg i wniosków mieszkańców gminy, dotyczących działalności Urzędu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
  21. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Wójta przepisami prawa i uchwałami Rady.

 

(wyciąg z regulaminu organizacyjnego urzędu gminy w Wolanowie)

  • autor informacji: Karol Faliszewski
    data wytworzenia: 2010-12-02
  • opublikował: Karol Faliszewski
    data publikacji: 2013-07-02 15:18
  • zmodyfikował: Karol Faliszewski
    ostatnia modyfikacja: 2016-09-29 14:51

Adres

Urząd Gminy Wolanów

ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów

NIP: 948-11-81-243
REGON: 000548809
nr konta: 98 91150002 0030 0300 0286 0002

Kontakt

Dane kontaktowe

telefon: 486186051, 486186067, 486186015, 486186020
fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
www.wolanow.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek-piątek
godz. 7:30-15:30

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.