Subject: Fwd: Bezpieczny - uczeń - Akcja do szkół podstawowych i świetlic - Prośba-Petycja

From: Urząd Gminy Wolanów <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2019 09:29:33 +0200

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: 	Bezpieczny - uczeń - Akcja do szkół podstawowych i świetlic - 
Prośba-Petycja
Data: 	Tue, 22 Oct 2019 19:42:22 +0200
Nadawca: 	Inicjatywa - Dbajmy o Najmłodszych - Bezpieczny Uczeń na 
drodze - Zmieniajmy Gminy na Lepsze <[email-masked]>
Adresat: 	[email-masked]

*Wójt/Burmistrz/Prezydent *
*Dyrektor Szkoły/Dyrektor Świetlicy *

Adresatem Prośby/Petycji* - jest Organ Gminy  ujawniony w komparycji 
-*jednoznacznie identyfikowalny  za pomocą uzyskanego z Biuletynu 
Informacji Publicznej Urzędu Gminy/Szkoły (właściwej miejscowo)   - 
adresu e-mail ! - pod którym odebrano niniejszą prośbę/petycję.*

Preambuła petycji.
PZU SA oraz Hasbro Poland sp. z o.o - za pomocą niniejszej akcji - 
współdziałając z Dyrektorami Szkół Podstawowych i Kierownikami świetlic 
wiejskich - pragnie zwiększać bezpieczeństwo i przyczyniać się do 
ograniczenia ilości wypadków drogowych z udziałem uczniów.
To już druga edycja akcji - w której Fundatorzy wspierają remonty 
szkolnych świetlic  - w tym roku 3 placówki uzyskają wsparcie finansowe 
w wys. 20 tys. pln każda.

Działania zwiększające bezpieczeństwo uczniów na drodze - prowadzone w 
ramach wzmiankowanej akcji pozwolą nauczycielom i opiekunom szkolnym 
wspierać rodziców uczniów w zaspokojeniu wymogów*art. 11 ust. 4a Ustawy 
  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. 
poz. 1990) - scilicet:  “(…)Pieszy poruszający się po drodze po 
zmierzchu poza obszarem zabudowanym jest obowiązany używać elementów 
odblaskowych w sposób widoczny dla innych uczestników ruchu, chyba że 
porusza się po drodze przeznaczonej wyłącznie dla pieszych lub po 
chodniku. (…) "*
*Oczywiście wskazane jest również posiadanie świateł odblaskowych przez 
uczniów poruszających się w pobliżu dróg - również na terenie zabudowanym. *

Prośba/Petycja:
  - Zatem w nawiązaniu do wyżej wzmiankowanej argumentacji -  prosimy 
aby Wójt/Burmistrz/Prezydent - biorąc pod uwagę powyżej wskazany 
uzasadniony społecznie interes pro publico bono - przekazał niniejszą 
petycję wszystkim Dyrektorom Szkół Podstawowych i Kierownikom świetlic 
wiejskich  - miejscowo właściwym dla Gminy (adresata wniosku)

Jako podstawę naszej prośby prosimy o przyjęcie trybu określonego w 
Ustawie z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 
2018.05.10)
Fakultatywnie - przekazanie wniosku do szkół może nastąpić na podstawie 
art. 65 kpa

Poniżej - część przeznaczona bezpośrednio do Dyrektorów Szkół/Świetlic 
Wiejskich

*———Część do przekazania do Dyrektorów Szkół/Świetlic—————————————*
*
*
*Dyrektor Szkoły/Dyrektor świetlicy*

Rozpoczynamy drugą edycję akcji Się gra się ma. Tym razem pod hasłem 
Bezpieczny Playroom. W naszej akcji chcemy przemienić szkolne świetlice 
w nowoczesne i kolorowe sale gier. Sale, które będą sprzyjały 
wszechstronnemu rozwojowi oraz promowały bezpieczne zachowania w szkole 
i w drodze do szkoły.
Nagrodami w naszej akcji są środki na remonty 3 szkolnych świetlic oraz 
30 zestawów gier planszowych i dekoracyjnych naklejek ściennych.

*Każda świetlica, która zgłosi się do akcji, otrzyma pakiet startowy. 
Pakiet zawiera grę przypominającą zasady o bezpieczeństwie, odblaskowe 
zawieszki na plecaki dla dzieci oraz plakat i naklejkę, zachęcające do 
głosowania.*

Jak wziąć udział? Wystarczy wypełnić formularz na siegrasiema.com 
<http://siegrasiema.com> i wgrać zdjęcie świetlicy z opisem.

Jako podstawę naszej prośby przystąpienia do akcji - prosimy o przyjęcie 
trybu określonego w Ustawie z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach 
(Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10)

Odpowiedzi odnośnie akcesu do prezentowanej w niniejszej prośbie akcji 
“Bezpieczny Uczeń” - prosimy udzielić na adres 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> *

Wszelkie szczegóły organizacyjne znajdują się na stronie 
www.siegrasiema.com <http://www.siegrasiema.com>

Z poważaniem:
Osoba Prawna
Szulc-Efekt sp zoo
Prezes Zarządu Adam Szulc
tel. 608-318-418
KRS: 0000059459
ul. Poligonowa 1
04-051 Warszawa
tel/fax. (22) 673-62-12
Kapitał Zakładowy: 222 000,00 pln
www.gmina.pl <http://www.gmina.pl> www.samorzad.pl <http://www.samorzad.pl>